تبدیل شعار ((مامیتوانیم))به عمل در فولاد مبارکه

فولاد مبارکه اصفهان موفق شد با تولید بیش از ۷۰۰ هزار تن تختال در آخرین ساعات ۳۱ فروردین، بار دیگر شعار «ما می‌توانیم» را در صنعت فولاد کشور به عمل تبدیل کند.
تبدیل شعار ((مامیتوانیم))به عمل در فولاد مبارکه
1400/02/08 10:04:18

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه گفت: این گروه فولادی در زمینه تحقق شعار سال ۱۴۰۰ (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها)، توانست با تولید بیش از ۷۰۰ هزار تن تختال در آخرین ساعات ۳۱ فروردین ماه، بار دیگر شعار «ما می‌توانیم» را در صنعت فولاد کشور به عمل تبدیل کند.

 

حمیدرضا عظیمیان با اشاره به مهم‌ترین رکورد‌های ثبت شده در این شرکت در فروردین ماه گفت: یکی از مهمترین رکورد‌های تولید در این شرکت در حوزه فولادسازی و ریخته گری مداوم به ثبت رسید و با تولید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن تختال، رشد قابل قبولی در تولید این محصول استراتژیک به ثبت رسید.

 

وی همچنین با اشاره به تولید عریض‌ترین تختال که به تازگی در فولادمبارکه تولید شده است، گفت: کارکنان واحد‌های ریخته‌گری، اقدام به آماده‌سازی قالب ماشین ۵ ریخته‌گری برای تولید تختال با ضخامت ۲۵۰ و عرض ۲۰۲۵ میلی‌متر (۲ متر) کرده‌اند، اقدامی مهم برای برطرف کردن نیاز صنایع استراتژیک است.

 

حمیدرضا عظیمیان، بسیاری از صنایع بزرگ کشور همچون خودروسازی، لوازم خانگی، ساخت و ساز و نفت وگاز را به صنعت فولاد وابسته دانست و گفت: طبق آمار موجود، حدود ۵۰ درصد از نیاز صنایع کشور را فولاد مبارکه تامین می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه افزود: تولیدات این بنگاه صنعتی، علاوه بر اینکه منجر به تامین نیاز مواد اولیه صنایع پایین دستی می‌شود، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری می‌کند و حتی با درآمد‌های ارزی خود، توانسته به اقتصاد کشور برای حرکت به سمت اقتصاد غیرنفتی کمک کند.

 

فولاد مبارکه با تامین بیش از نیمی از انواع محصولات فولادی بزرگترین تولیدکننده فولاد در کشور است.

 

منبع:خبرگزاری صدا وسیما اصفهان