ازنا فولادی میشود

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت فولاد ازنا در حال انتقال است و با اعتبار در نظر گرفته شده ضمن حل مشکل حقوقی، به زودی راه‌اندازی می‌شود.
ازنا فولادی میشود
1400/10/04 10:23:05

حسین گودرزی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که هدف سفر اول دولت به لرستان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار کرد: در این راستا شهرستان ازنا پروژه‌های نیمه‌تمام بزرگ و به نامی داشت که اعتبارات خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور جهت تصویب نهایی پروژه‌ها و سفر وزرا به‌عنوان نماینده هیئت دولت در شهرستان ازنا، جهت تأیید نهایی و بازدید از پروژه‌ها بود.

 

گودرزی تصریح کرد: در شهرستان ازنا برای تکمیل چهارخطه ازنا ـ شازند، تکمیل سد کمندان و شبکه آبیاری و زهکشی روستاهای تحت پوشش، آبرسانی شهر ازنا، زمین چمن مصنوعی، تخریب و بازسازی مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران، تکمیل سالن ورزشی گلیجرد و رفع مشکل حقوقی فولاد ازنا اعتبار گذاشته شد.

 

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: کار واگذاری شرکت فولاد انجام شده و کار انتقال در حال برگزاری است، به زودی مرحله راه‌اندازی آن شروع خواهد شد، شرط کردیم خریدار حداقل باید ۱۰۰۰ میلیارد تومان با دو امضاء در بانک صنعت و معدن به ودیعه بگذارد که فولاد صدر راه‌اندازی شود.

 

منبع:ایسنا