وزیر تعاون: کار ساخت کارخانه آجر نسوز باید با قدرت و سرعت پیش برود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار ساخت کارخانه آجر نسوز باید با قدرت و سرعت پیش برود تا شیرینی آن برای مردم بماند لذا امید است در بازه دوساله به بهره برداری برسد و فرصت های شغلی زیادی را ایجاد خواهد کرد.
وزیر تعاون: کار ساخت کارخانه آجر نسوز باید با قدرت و سرعت پیش برود
1401/11/23 12:23:58

 سید صولت مرتضوی امروز با بیان این مطلب در مراسم کلنگ زنی کارخانه آجر نسوز شرکت سیمان قاین، به برنامه های استان در ایام دهه فجر اشاره و اظهار داشت: بالغ بر 5 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی افتتاح یا کلنگ زنی کردند که با طرح آجر نسوز 6 هزار میلیارد تومان می رسد که این کم سابقه است که در استانی این حجم از طرح به بهره برداری برسد و یا عملیات عمرانی آن آغاز شود.

 

وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی کارخانه آجر نسوز تأمین نیازهای داخلی کشور و ایجاد اشتغال را فراهم می کند، گفت: مجموعه درمانگاهی تأمین اجتماعی قاین قول ما است و امروز چون زمینی که واگذار شده کارهای مطالعاتی انجام نشده که زمین پاسخگوی نیازهاست یا نه اما قطعاً بدانید این بیمارستان را به زودی شروع می کنیم.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فولاد قاینات و باز چرخانی آب های نامتعارف یک کارستان در استان است، افزود: امید است ساخت کارخانه آجرنسوز در توسعه متوازن و تولید اشتغال در منطقه مؤثر باشد. 

 

مرتضوی گفت: کار ساخت کارخانه آجر نسوز باید با قدرت و سرعت پیش برود تا شیرینی آن برای مردم بماند و لذا امید است در بازه دوساله به بهره برداری برسد و فرصت های شغلی زیادی را ایجاد خواهد کرد.

 

منبع:خبرگزاری فارس


کلمات کلیدی :


نسوز دیرگداز آجرنسوز