فولاد اکسین در سالی که گذشت

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در اولین نشست خود با معاونان و مدیران فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ گفت: نیروهای جوان، پرتلاش و متخصص فولاد اکسین توانستند در سال‌های گذشته افتخارات زیادی را برای کشور و استان رقم بزنند و امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری شد، با تلاش مضاعف یکایک کارکنان شرکت در مواردی مانند آماده به‌کاری تجهیزات، رشد تولید، تنوع در سبد محصولات جدید، صادرات و ... دستاوردهای تازه‌ای برای این شرکت محقق شود.
فولاد اکسین در سالی که گذشت
1402/01/15 11:44:45

علی محمدی درخصوص تولید محصولات فولادی گفت: در بحث رشد تولید و مهار تورم عوامل مختلفی همچون نیروی انسانی متخصص اولویت اصلی است که این شرکت از نیروی متخصص و کاردان برخوردار است، بنابراین در عمل باید ثابت کنیم که چه مقدار این سرمایه انسانی برای ما مهم است، از این رو مدیران شرکت باید با شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی پرسنل، نسبت به اجرای آن اقدام کنند. وی ادامه داد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان خوزستان و از طرفی سختی کار در صنعت فولاد، در سال‌جاری آیتم‌‌‌های بدی آب و هوا، حق جذب و سختی کار را پیگیری، تصویب و اجرایی خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در بخش بازرگانی شرکت اظهار کرد: در فروش محصولات باید با عقد قراردادهای مهم و بزرگ آینده اقتصادی شرکت را بسازیم و همچنین رضایتمندی مشتری‌‌‌های خود را در کنار رضایتمندی کارکنان ببینیم. در بخش خرید نیز به منظور پایداری اقتصادی شرکت، باید نسبت به تامین به موقع مواد اولیه و تجهیزات جانبی خط تولید تلاش کنیم. محمدی تاکید کرد: معاونت‌های فنی و بهره‌‌‌برداری و برنامه‌‌‌ریزی و توسعه با افزایش آماده به‌کاری تجهیزات و برنامه‌‌‌ریزی برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و همچنین همکاری و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، باید راه روشنی را پیش روی فولاد اکسین خوزستان قرار دهند.

 

محمدی با تاکید بر ایجاد همدلی در بین کارکنان شرکت گفت: ما به دنبال فضای آرام هستیم و زمانی می‌توانیم به اهداف خود برسیم که فضای کاری شرکت را فضایی آرام و بدون هرگونه استرس و حاشیه ساخته باشیم، از این رو مدیران شرکت باید با تدابیر لازم آرامش را به مجموعه‌‌‌های خود منتقل کنند. باور ما این است که عمل به شعارهای مقام معظم رهبری و ایجاد همدلی در تمامی سطوح شرکت موجب خواهد شد سالی پر بار برای اکسین رقم بخورد. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای اجرای مصوبه فولادسازی موظف و مصمم هستیم که با حمایت‌‌‌های مجموع سهامداران شرکت، این پروژه به‌‌‌زودی راه‌‌‌اندازی خواهد شد و زنجیره ارزش محصولات فولادی تکمیل می‌شود.

 

منبع:دنیای معدن