همایش تقدیر از کارکنان فولاد خوزستان

همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، محمد نیکوکار و علیرضا مخبر دزفولی قائم مقامان مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان برتر به همراه خانواده آنان روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در تالار طوبی فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
همایش تقدیر از کارکنان فولاد خوزستان
1402/10/30 10:28:23

همایش تقدیر از کارکنان برتر گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۱ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، محمد نیکوکار و علیرضا مخبر دزفولی قائم مقامان مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، معاونان، مدیران و کارکنان برتر به همراه خانواده آنان روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در تالار طوبی فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

 

این همایش با هدف تجلیل از زحمات کارکنان برتر و خانواده آنان که در شرکت فولاد خوزستان شاغل هستند، انجام شد.

 

امین ابراهیمی مدیرعامل در این مراسم گفت: تفکر توسعه ای در شرکت فولاد خوزستان، به‌ واسطه همکاری و همدلی میان کارکنان است. راه‌اندازی پروژه زمزم ۳ و پروژه فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان که با تکیه بر توان داخلی انجام شده، نمونه اقدامات بزرگی است که در گروه فولاد خوزستان رقم خورده است.

 

وی افزود: در هر شرکت فولادی موفق در کشور، ردپایی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان دیده می‌شود.

 

ابراهیمی اظهار داشت: امروزه، مباحثی همچون هوش مصنوعی که در فن‌آوری روز دنیا به‌کار گرفته می‌شود، باعث توسعه و بقای شرکت های بزرگ است. یکی از لازمه‌های توسعه بهتر، مطالعه مفید است. یک کارمند نمونه، مسئولیت پذیر بوده و از چالش‌ها هراسی ندارد. تمام تلاش خود را برای رفع چالش‌ها به‌کار می‌بندد. کارمند نمونه، یک متخصص در کار خود بوده، استراتژی و هدف سازمان را شناخته و به دور از حاشیه‌ها، تمرکز بر روی متن سازمان می‌نماید.

 

وی افزود: امروز به میراث گذاشتن فولاد خوزستان برای آیندگان، نیاز به معدن و شرکت نوردی دارد.

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، همایش یاد شده با اجرای ترانه به‌وسیله‌ی ایمان عبداله خانی از کارکنان معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی و اهدای لوح تقدیر و تندیس به کارکنان برتر همراه بود.

 

گفتنی است، در پایان مراسم یادشده با حضور مدیرعامل، قائم مقامان و معاونان به قید قرعه به ۳۰ تن هدایایی اهدا شد. همچنین به تمامی کارکنان برتر، هدایای غیرنقدی و سفر مشهد مقدس به همراه خانواده اهدا شد.

 

منبع:شما نیوز