فولاد هرمزگان در 10 ماه 28 رکورد در حوزه تولید

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد: این شرکت با ثبت 28 رکورد در تمام حوزه‌های مرتبط با تولید در 10 ماهه امسال، به خوبی روند توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است و ما باید به نحو احسن از تمامی دست‌اندرکاران شرکت فولاد هرمزگان برای ثبت این موفقیت‌ها و همچنین برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم تشکر و قدردانی کنیم.
فولاد هرمزگان در 10 ماه 28 رکورد در حوزه تولید
1402/11/03 13:03:41

عطاالله معروفخانی هدف از برگزاری سومین کنفرانس بین المللی فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم را ایجاد هم‌افزایی و پیشروی به سمت استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز تولید در صنعت فولاد کشور دانست و گفت: با توجه به ارائه 110 مقاله و استقبال چشمگیر از این دوره از کنفرانس، یقین داریم که به نتایج بهتری نسبت به دو دوره گذشته دست خواهیم یافت.

 

وی افزود: شرکت فولاد هرمزگان هم‌اکنون پروژه مگامدول 1.7 میلیون تنی را در دست اقدام دارد که به دنبال راه‌اندازی آن با استفاده از تکنولوژی‌ روز تولید و همچنین بهینه‌سازی مصرف گاز است؛ ضمن اینکه در نظر داریم به نخستین تولیدکننده فولاد سبز در کشور تبدیل شویم و به دنبال استفاده از هیدروژن سبز طی توافقی با شرکت نفت ستاره خلیج فارس هستیم.  

 

معروف‌خانی ادامه داد: امروز اسلب فولاد هرمزگان با استفاده از تکنولوژی‌های روز تولید شده و به قلب اروپا صادر می‌شود؛ در حال حاضر فولاد هرمزگان به یک برند جهانی در این حوزه تبدیل شده است و به دنبال استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در این حوزه هستیم.   

 

وی اضافه کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم موقعیتی برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه تکنولوژی است که شرکت فولاد هرمزگان به عنوان متولی آن، همواره بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی روز تولید را دستور کار دارد.

 

منبع:خبرگزاری ایلنا