بهره‌برداری از کارخانه سنگ معدنی دولومیت نهاوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه کارخانه فرآوری سنگ معدنی دولومیت در نهاوند ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه اثربخش امسال به بهره برداری می رسد.
بهره‌برداری از کارخانه سنگ معدنی دولومیت نهاوند
1400/03/12 13:54:50

ظاهرپورمجاهد» عصر سه‌شنبه در بازدید از کارخانه دولومیت نهاوند از پیشرفت این پروژه ابراز رضایت کرد و گفت: کارخانه تولید مواد نسوز که از مشتقات سنگ دولومیت تولید می‌شود در نهاوند به همت شرکت شستا و با بیش۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

 

وی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی این طرح افزود: این واحد طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

 

پورمجاهد خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه قول مساعد داده برای ۲۰۰نفر از جوانان نهاوندی به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در ادامه سفر به نهاوند از یک واحد گاوداری ۱۲۰راسی شیرده در روستای توانه بازدید کرد.

 

 این پروژه چهار سال قبل که یکی از پروژه‌های راکد شهرستان بود، با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مجدد به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

 

پورمجاهد گفت: این واحد با دریافت حدود ۲میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات در حال فعالیت است. 

 

فرماندار نهاوند نیز در این بازدید از آمادگی فرمانداری برای رفع مشکلات تولید کنندگان این شهرستان خبر داد.

 

مراد ناصری تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی دولت چند طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در نهاوند در حال اجراست که بهره برداری از آنها اقتصاد و اشتغال این منطقه را متحول می کند

منبع:ایرنا